הנמכר ביותר: מזגן 1 כוח סוס

מזגן 1 כוח סוס (השווה בעוצמתו ל- 9000 BTU) הוא מהמזגנים הנפוצים והנמכרים בישראל. מעצם היותו קטן, שקט וחסכוני בחשמל, הוא מתאים לחללים קומפקטיים של 12-10 מ”ר, שם יעילותו מקסימלית.

מה זה כוח סוס?

יחידת המדידה הזו נועדה לאפיין הספק מכני של מכונות, כלומר לציין כמה עבודה נדרשת מהן על מנת לבצע פעולה מסוימת בפרק זמן נתון. כך גם בעולם המזגנים – כוח הסוס אומר לנו, בפשטות, עד כמה המזגן שלנו עשוי לחמם או לקרר בצורה יעילה, בהינתן תנאים מסוימים (בראשם גודל החלל). קראו גם על BTU במזגן בכתבה הבאה >>

 

אינוורטר – הדור הבא (גם) של המזגנים הקטנים

אם כבר בחרתם במזגן 1 כוח סוס בשל היותו חסכוני בחשמל, כדאי שתכירו את מזגן האינוורטר.

אם במזגן רגיל עוצמת פעולת המדחס קבועה והמזגן מספק את אותה כמות כוח, במזגנים המבוססים על טכנולוגיית אינוורטר, עוצמת הפעולה של המדחס משתנה תדיר בהתאם לטמפרטורה בחלל הממוזג, מה שהופך אותו למזגן חסכוני יותר מכל מזגן רגיל – הן כספית והן אנרגטית.

את טכנולוגיית האינוורטר ניתן למצוא כיום במזגנים עיליים ומיני מרכזיים. הוויסות החכם שהיא מאפשרת בפעולת המזגן הופכת את מזגני האינוורטר לתחליף הולם ומשתלם למזגנים רגילים מכל הגדלים – מהקטנים של 1 כ”ס ועד העוצמתיים ביותר.

התייעצו אונליין עם המומחים של אלקטרה>>

הספק חשמלי:

הספק חשמלי הוא קצב המרת האנרגיה על ידי המכשיר החשמלי, או במלים אחרות – היכולת שלו לספק סביבה חמימה בחורף וקרירה בקיץ. ההספק נמדד בוואט או בקילוואט, וקיים קשר ישיר בינו לבין צריכת החשמל שלנו: מקורו של הספק המזגן באנרגיה החשמלית שמגיעה מרשת החשמל הארצית. לכן גם כדאי לצרכן לדעת מהי כמות החשמל שהמזגן צורך, על פני יחידות זמן קבועות.

צריכה חשמלית נמדדת בקוט”ש – קילוואט לשעה. מדובר בהכפלה של ההספק החשמלי בבית או במשרד במשך הזמן שבו המזגן פועל (מדובר על עבודה נטו). כאן מתבטא יתרונו הגדול של מזגן האינוורטר, שיודע לווסת את עוצמת המיזוג ולהפסיק את פעולת המנוע כאשר הטמפרטורה בחדר מגיעה לדרגה שהוגדרה לו. טכנולוגיה זו מאפשרת חיסכון משמעותי בצריכת החשמל.

הכירו את מזגני האינוורטר 1 כ״ס של אלקטרה – הטובים והחסכוניים מסוגם:

מזגן Magic INV 140 – שומר על איכות האוויר בבית

מזגן Magic Inverter, בעל דירוג אנרגטי A לחיסכון באנרגיה ובחשמל, הוא המזגן החסכוני ביותר שייצרנו. מזגן Magic Inverter שומר לא רק על איכות הסביבה אלא גם על איכות האוויר בבית באמצעות רכיב איונייזר מתקדם להשבחת אוויר שמחסל עד 95% מהחיידקים והווירוסים.

בין שלל מעלותיו, מזגן Magic INV ניתן לתפעול מרחוק באמצעות שימוש באפליקציית Electra Smart, מה שמאפשר למשתמש נוחות ושליטה מירבית. כמו כן עם 9620 BTU קירור ו-10,050 BTU חימום, והודות להיותו מכשיר “Super Quiet” המאופיין בפעולה שקטה, מזגן ה-Magic INV הוא אידיאלי להתקנה בחדרי שינה.

למידע על מזגן 1 כוח סוס Magic INV כולל הובלה והתקנה היכנסו >>

 

מזגן ELECTRA AAA INV 150 – שומר על טמפרטורה יציבה בחלל לאורך זמן

מזגן ELECTRA AAA בטכנולוגית אינוונטר מספק טמפרטורה יציבה לאורך זמן, תוך חתימה סביבתית מינימלית. עם דירוג אנרגטי A לחיסכון מקסימלי בחשמל, הוא מאפשר לקרר או לחמם את החלל בעלות של שקל אחד בלבד ללילה (מי אמר שאין מחיר לשינה טובה?).

מזגן AAA  הוא בעל  100 מהירויות אוויר משתנות, יחד עם רכיב איונייזר מתקדם להשבחה וריענון האוויר שמחסל עד 95% מהחיידקים והווירוסים בחלל. בכך הוא מספק למשתמשים חוויית מיזוג מותאמת אישית שגם שומרת על איכות האוויר בביתם פנימה.

למידע על מזגן AAA INV אחד כוח סוס כולל הובלה והתקנה היכנסו >>

מוצרים שאולי יעניינו אותך

ELECTRA A Inverter 140

מזגן האינוונטר המשתלם ביותר, שחוסך עד 50% בצריכת החשמל מזגן A Inverter, בעל דירוג אנרגטי A++, בעל תקינה אירופית, לחיסכון בחשמל ושמירה על הסביבה.  

5 שנות אחריות
5 שנות אחריות

Magic Touch INV 140

מזגן האינוונטר החסכוני ביותר שפיתחנו, ששומר גם על איכות האוויר בבית. מזגן Magic Touch Inverter עם פעולה שקטה Super Quiet, לשינה מושלמת ונטולת הפרעות; בעל דירוג אנרגטי A++, בעל תקינה אירופית, לחיסכון בחשמל ושמירה על הסביבה.      

5 שנות אחריות
5 שנות אחריות

Electra AI INV 150

סדרת אינוורטר היחידה בישראל הפועלת באמצעות בינה מלאכותית AI, בתקינה אירופית המתקדמת בישראל. המזגן היחיד בישראל הלומד ללא הפסקה את הסביבה הממוזגת באמצעות אלגוריתם ה-AI המזהה באופן יזום משתנים בסביבה אחת ל-30 שניות: לומד את הסביבה הממוזגת, את ההרגלים וההעדפת של המשתמשים במזגן, מסתגל לגורמים אובייקטיביים משתנים בסביבה, לומד להגיב באופן עצמי לאלמנטים בעלי פוטנציאל לשינוי הטמפרטורה, ומתאים את מצב הפעולה באופן אופטימלי בתהליך אינסופי, ובכך מאפשר להשיג: 1. חיסכון כספי (חיסכון באנרגיה)- של 20% נוספים על פני מזגן אינוורטר רגיל ושל 70% אל מול מזגני on/off. 2. נוחות ייחודית בחלל הממוזג- ללא תנודות פתאומיות בטמפרטורה.  

7 שנות אחריות
7 שנות אחריות

הרשמו לניוזלטר שלנו ותשארו מעודכנים

רוצה להישאר הכי מעודכן? לקבל מידע על הטבות, מבצעים וטיפים לגבי תחזוקת המזגן?

אני מאשר/ת קבלת דיוור ו/או מידע פרסומי בדוא"ל ו/או במסרונים, מאלקטרה מוצרי צריכה (1970) בע"מ ו/או חברות קשורות לה ו/או כל חברה המוחזקת/תוחזק על-ידי בעלת השליטה בחברה, וממועדון הלקוחות של קבוצת אלקטרה, בהתאם לתנאי ההצטרפות.אני מאשר כי הפרטים שמסרתי ושייאספו אודותיי יישמרו במאגרי חברת אלקטרה מוצרי צריכה (1970) בע"מ ו/או חברות קשורות לה ו/או כל חברה המוחזקת/תוחזק על-ידי בעלת השליטה בחברה למטרותיו ובמאגר מועדון הלקוחות של אלקטרה מוצרי צריכה (1970) בע"מ לצורך פעילות מועדון הלקוחות של קבוצת אלקטרה ובהתאם למפורט בתנאי השימוש שבאתר ובמדיניות הפרטיות של קבוצת אלקטרה.

Newsletter Form

אולי יעניין אותך גם

למזג את הבית ולשמור על הסביבה

המהפכה הסביבתית: אלקטרה מוכיחה שגם המזגן יכול להיות ירוק יותר גלי החום הישראליים כבר נראים באופק, והמזגנים שלנו כבר נכנסים למצב של היכון לעבודה במשרה מלאה פלוס שעות נוספות. אך לצד הטכנולוגיה שמאפשרת לנו “לנשום” יש גם מחיר סביבתי. איך נוכל למזג את הבית ולשמור על הסביבה? לשיתוף הכתבה שינויי האקלים כבר מורגשים בעולם כולו,…

קרא עוד

בית ירוק: 5 דרכים להפוך את הבית שלכם לידידותי יותר לסביבה

בית ירוק: 5 טיפים לבית ידידותי יותר לסביבה יש המון דרכים לחיות באופן ידידותי יותר לסביבה בחוץ, אבל כולם יודעים ששינוי אמיתי מתחיל מבפנים – מהבית. תכנון ארוחות, מזגן שיעזור לכם לחסוך באנרגיה ועוד טיפים שיהפכו את הבית שלכם לירוק יותר לשיתוף הכתבה C432AC28-4125-46EA-AF6E-772993D06592 5788374F-315A-4FD2-B587-F759E17BF9A0 CFFD28E2-566A-475F-A1B2-094BABED15A6 הקיץ כבר כאן ואין תזכורת חשובה מזאת לכך שכדור…

קרא עוד

7 הרגלים שאנחנו חייבים להיגמל מהם כדי לשמור על הסביבה

7 הרגלים שאנחנו חייבים להיגמל מהם כדי לשמור על הסביבה להזמין מוצרים ברשת בלי לחשוב לעומק, להשאיר מכשירי חשמל דולקים או סתם לשפוט את עצמנו לחומרה: לא מעט מההרגלים היומיומיים שלנו מזיקים לסביבה ומונעים מאיתנו לחיות חיים מקיימים, זה הזמן להיפטר מהם לשיתוף הכתבה C432AC28-4125-46EA-AF6E-772993D06592 5788374F-315A-4FD2-B587-F759E17BF9A0 CFFD28E2-566A-475F-A1B2-094BABED15A6 אנחנו מדברים המון על מה אנחנו צריכים לעשות…

קרא עוד