ביטול עסקה

מצטערים לשמוע שבחרת לבטל את הרכישה ומקווים שלא אכזבנו.

מה שלא יהיה, אנחנו כאן בשבילך 😉
אנו נעשה כל מאמץ להבין נכונה את צרכיך ולהעניק לך מענה הולם. כל אחד מאתנו רואה עצמו אחראי באופן אישי לכך. אנחנו מתחייבים כי:
זכות הצרכן לביטול עסקת מכר מרחוק בהתאם ובכפוף להוראות סעיף 14ג(ג) לחוק הגנת הצרכן, תשמ”א 1981 (להלן: “החוק”) הינה מיום עשיית העסקה ועד ארבעה עשר ימים מיום קבלת הנכס, או מיום קבלת מסמך עיקרי העסקה, לפי המאוחר מבניהם. זכות צרכן שהוא אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש, לביטול העסקה כאמור, היא בתוך ארבעה חודשים מיום עשיית העסקה – מיום קבלת הנכס או מיום קבלת מסמך עיקרי העסקה, לפי המאוחר, ובלבד שהתקשרות בעסקה כללה שיחה בין העוסק לצרכן ובכלל זה שיחה באמצעות תקשורת אלקטרונית

לצורך מימוש זכות לביטול עסקה על פי הוראות החוק יש למסור הודעת ביטול לחברה באחת מהדרכים הבאות:
צוות שירות הלקוחות של אלקטרה מיזוג אוויר – בהודעה בעל פה בטלפון מס’ 1700-50-4000 ‎ בימים א’ – ה’ בין השעות 08:00-18:00 וימי ו’ בין השעות 08:00-12:00
  1. 1. בדואר אלקטרוני moked-service@ecp.co.il
  2. 2. בהודעה בעל פה שניתן למסור במקום העסק בכתובת יוסף ספיר 1 ראשון לציון
  3. 3. בדואר רשום לכתובת יוסף ספיר 1 ראשון לציון מיקוד 7570460 ת.ד 4455
  4. 4. בהודעה בכתב באמצעות מילוי הטופס בתחתית עמוד זה
    * בהודעת הביטול אנא הקפידו לציין את שמכם ותעודת הזהות שלכם
Group 10
ביטול עסקה
טופס הודעת ביטול לחברה
צוות שירות הלקוחות יחזור אליכם בהקדם האפשרי

הטופס נשלחה בהצלחה!

נציגינו יחזרו אליכם בהקדם

אופס.. משהו השתבש והשליחה נכשלה