איך להכין את המזגן שלכם לעונת הקיץ?

קיץ ישראלי זה ים, אבטיח, חופשות ופינוקים – אבל יותר מכל דבר אחר זה החום הישראלי; רגע האמת של המזגנים שלנו. מפלט צונן וממוזג מהחום הגדול שבחוץ הוא לעתים קרובות צורך אמיתי.

כדי שתבטיחו שגם בקיץ הקרוב המזגן שלכם ישרת אתכם נאמנה, נדרש מכם לבצע שלושה שלבים פשוטים.

  1. 1. שלב ראשוןסיבוב ניסיון

מדליקים את המזגן על מצב קירור ביום אביבי נעים (אל תחכו לשרב כדי לבדוק), ובודקים שהמזגן מקרר את הבית כראוי. אם גילינו תקלה או בעיה, דברו איתנו ונזמין עבורכם טכנאי לפני שהחום הגדול מגיע.

  1. 2. שלב שניניקוי פילטרים

הפילטר של המזגן צובר, לאורך זמן, אבק ולכלוך שיכולים לפגוע ביעילות שלו. רגע לפני תחילת הקיץ, זה הזמן להוציא אותו, לשטוף במים פושרים ולייבש היטב. כדי לחזור על פעולת הניקיון הזאת גם לפני ההפעלה הראשונה בקיץ. קראו עוד על ניקוי מזגן >>

  1. 3. שלב שלישיניקוי היחידה החיצונית

בדקו שהמעבה מחוץ לחלון נקי מעלים, ענפים ושאר לכלוכים שעלולים לשבש את הפעולה שלו. 

 

ושיהיה לכם קיץ צונן ונעים!

כדי שתבטיחו שגם בקיץ הקרוב המזגן שלכם ישרת אתכם נאמנה, נדרש מכם לבצע שלושה שלבים פשוטים.

  1. 1. שלב ראשון: סיבוב ניסיון

מדליקים את המזגן על מצב קירור ביום אביבי נעים (אל תחכו לשרב כדי לבדוק), ובודקים שהמזגן מקרר את הבית כראוי. אם גילינו תקלה או בעיה, דברו איתנו ונזמין עבורכם טכנאי לפני שהחום הגדול מגיע.

  1. 2. שלב שני: ניקוי פילטרים

הפילטר של המזגן צובר, לאורך זמן, אבק ולכלוך שיכולים לפגוע ביעילות שלו. רגע לפני תחילת הקיץ, זה הזמן להוציא אותו, לשטוף במים פושרים ולייבש היטב. כדי לחזור על פעולת הניקיון הזאת גם לפני ההפעלה הראשונה בקיץ.

  1. 3. שלב שלישי: ניקוי היחידה החיצונית

בדקו שהמעבה מחוץ לחלון נקי מעלים, ענפים ושאר לכלוכים שעלולים לשבש את הפעולה שלו. 

 

ושיהיה לכם קיץ צונן ונעים!

 

מוצרים שאולי יעניינו אותך

ELECTRA A Inverter 140

מזגן האינוונטר המשתלם ביותר, שחוסך עד 50% בצריכת החשמל מזגן A Inverter, בעל דירוג אנרגטי A++, בעל תקינה אירופית, לחיסכון בחשמל ושמירה על הסביבה.  

5 שנות אחריות
5 שנות אחריות

Magic Touch INV 140

מזגן האינוונטר החסכוני ביותר שפיתחנו, ששומר גם על איכות האוויר בבית. מזגן Magic Touch Inverter עם פעולה שקטה Super Quiet, לשינה מושלמת ונטולת הפרעות; בעל דירוג אנרגטי A++, בעל תקינה אירופית, לחיסכון בחשמל ושמירה על הסביבה.      

5 שנות אחריות
5 שנות אחריות

הרשמו לניוזלטר שלנו ותשארו מעודכנים

רוצה להישאר הכי מעודכן? לקבל מידע על הטבות, מבצעים וטיפים לגבי תחזוקת המזגן?

אני מאשר/ת קבלת דיוור ו/או מידע פרסומי בדוא"ל ו/או במסרונים, מאלקטרה מוצרי צריכה (1970) בע"מ ו/או חברות קשורות לה ו/או כל חברה המוחזקת/תוחזק על-ידי בעלת השליטה בחברה, וממועדון הלקוחות של קבוצת אלקטרה, בהתאם לתנאי ההצטרפות.אני מאשר כי הפרטים שמסרתי ושייאספו אודותיי יישמרו במאגרי חברת אלקטרה מוצרי צריכה (1970) בע"מ ו/או חברות קשורות לה ו/או כל חברה המוחזקת/תוחזק על-ידי בעלת השליטה בחברה למטרותיו ובמאגר מועדון הלקוחות של אלקטרה מוצרי צריכה (1970) בע"מ לצורך פעילות מועדון הלקוחות של קבוצת אלקטרה ובהתאם למפורט בתנאי השימוש שבאתר ובמדיניות הפרטיות של קבוצת אלקטרה.

Newsletter Form

אולי יעניין אותך גם

ELECTRA INVERTER AI – מזגן האינוורטר הטוב ביותר בישראל

ELECTRA INVERTER AI – מזגן האינוורטר הטוב ביותר בישראל רובנו שמענו את הביטוי ‘AI’ או ‘בינה מלאכותית’ בהקשרים שונים, אלא שעכשיו מהפכת הבינה המלאכותית מגיעה לראשונה גם לעולם מיזוג האוויר. אלקטרה פיתחה את סדרת האינוורטר היחידה בישראל המשלבת בתוכה בינה מלאכותית – ELECTRA AI. המזגן החכם המבוסס על אלגוריתם AI, לומד את הרגלי השימוש שלכם…

קרא עוד

המזגן מטפטף בתוך הבית? הנה כל מה שצריך לבדוק לפני שמזמינים טכנאי

המזגן מטפטף בתוך הבית? הנה כל מה שצריך לבדוק לפני שמזמינים טכנאי בחום של ישראל, מזגן הוא כבר מזמן לא מותרות. דמיינו את הסיטואציה הבאה – הגעתם הביתה, 40 מעלות בחוץ, ורצתם  מיד להדליק את המזגן. האוויר בבית אמנם מתחיל להתקרר לשביעות רצונכם, אבל אז אתם רואים שהמזגן מתחיל לטפטף מים. במקרים כאלה אין צורך…

קרא עוד

כך תבחרו מזגן חסכוני ותצמצמו את הוצאות החשמל!

כך תבחרו מזגן חסכוני ותצמצמו את הוצאות החשמל! שאלתם את עצמכם כמה חשמל צורך המזגן ואיזה מזגן נחשב לחסכוני מבחינת צריכה אנרגטית? ובכן, לכל מזגן יש צריכת חשמל שונה, לכן הבחירה עשויה להיות מבלבלת. ריכזנו עבורכם מידע חשוב על צריכת החשמל של המזגן וגם אספנו כמה טיפים לחיסכון בצריכת החשמל בבית ובעבודה. לשיתוף הכתבה  …

קרא עוד