תקנון מבצע אחריות מורחבת על מזגנים

הגדרות

החברה

אלקטרה מוצרי צריכה (1951) בע”מ, ח.פ. 520039975, מרח’ יוסף ספיר 1, ראשון לציון.

מזגן הזכאי לאחריות מורחבת

המוצרים עליהם חלה האחריות המורחבת לפי תקנון זה, מעבר לתקופת האחריות על פי דין, כמפורט באתר החברה, בקישור הבא:

https://www.electra-air.co.il/warranty/

מובהר כי הזכאות לאחריות מורחבת תלויה לא רק בדגם אלא גם במועד הרכישה.

צרכן

אדם שרכש מזגן לשימוש שעיקרו אישי, ביתי או משפחתי ואשר מותקן בחדר מגורים פרטי. בכל מקרה, תאגיד מכל סוג שהוא לא יחשב כ”צרכן”.

תקופת אחריות מורחבת

תקופת אחריות נוספת מעבר לתקופת האחריות המוגדרת בחוק הגנת הצרכן, בהתאם לטבלה המפורטת באתר החברה בקישור המופיע מעלה.

“משווק”

לרבות באמצעות אתר סחר מקוון.

משווקים מורשים

רשימת המשווקים ואתרי הסחר המורשים מטעם החברה, כמפורט בקישור הבא https://www.electra-air.co.il/store/ כפי שתעודכן מעת לעת.

תקופת אחריות על פי דין

אחריות על פי דין חלה למשך 12 חודשים מיום מסירת המוצר.

 

זכאות לתנאי האחריות המורחבת והרישום לשירות

1. צרכן שרכש כדין מהחברה או ממי שהיה משווק מורשה במועד הרכישה, מזגן מבין המזגנים הזכאים לאחריות מורחבת, ועומד בהוראות תקנון זה, יהיה זכאי ללא תוספת תשלום להרחבת האחריות על המזגן לתקופה נוספת, אשר תחל עם סיום תקופת האחריות על פי דין, וזאת בכפוף לתנאים והכללים שבתקנון ובפרט בתנאי שביצע רישום כמפורט להלן.

2.תקופת האחריות הכוללת של כל מזגן (קרי, אחריות על פי דין והמורחבת) מפורטת בקישור שבהגדרת “מזגן הזכאי לאחריות מורחבת” לעיל.

3. כל צרכן שרכש מזגן מבין המזגנים הזכאים לאחריות מורחבת, ועומד בכל התנאים המצטברים הבאים, זכאי לרשום לאחריות המורחבת את המזגן שרכש:

3.1 הצרכן רכש בעצמו כדין מזגן מרשימת המזגנים הזכאים לאחריות מורחבת.

3.2 הצרכן רכש את המזגן מהחברה או ממי שהיה ממשווק מורשה במועד הרכישה.

3.3 הצרכן שמר את חשבונית הרכישה המקורית, נכנס לעמוד ההרשמה בכתובת:

3.4   https://www.electra-air.co.il/%d7%90%d7%97%d7%a8%d7%99%d7%95%d7%aa/      

3.5 וביצע רישום לשירות האחריות המורחבת עד 30 ימים ממועד רכישת המזגן מהחברה או ממשווק מורשה כאמור.

4. לאחר קליטת הפרטים בעמוד ההרשמה, יישלח לצרכן דוא”ל המאשר את האחריות המורחבת ככל שהצרכן עמד בהוראות לעיל.

5. מובהר כי צרכן שרכש מזגן ממשווק שאינו משווק מורשה, יהיה זכאי לתקופת אחריות על פי דין בלבד.

6. מובהר כי צרכן, שיכול היה להיות זכאי לאחריות מורחבת, אך לא ביצע את הרישום בתוך התקופה הקבועה בסעיף ‏3 ממועד רכישת המזגן, לא יהיה זכאי לאחריות מורחבת, וכל שירות או תיקון שיינתן לו על ידי החברה לאחר תום תקופת האחריות על פי דין, יחויב בתשלום לפי מחירון החברה התקף באותה עת.

7. ניתנה אחריות מורחבת למזגן, היא תפקע לפני סוף תקופתה, ככל שהמזגן לא יהיה עוד בידי צרכן כהגדרתו לעיל.

תנאי האחריות המורחבת ומשכה

8. פרטי האחריות המורחבת החלים על כל מזגן בנפרד ומשך התקופה הם כמפורט בקישור שבהגדרת “מזגן הזכאי לאחריות מורחבת” לעיל. למען הסר ספק, תנאי האחריות המורחבת, לרבות משך האחריות וסייגיה, ייקבעו לפי התנאים שפורסמו באתר החברה במועד רכישת המזגן, ולא לפי מועד הרישום לשירות האחריות המורחבת. על הצרכן מוטלת האחריות להתעדכן בתנאים אלו במועד רכישת המזגן.

שונות

9. הצרכן אינו רשאי להמיר את הטבת האחריות המורחבת או כל זכות אחרת על פי תקנון זה, בכסף או בשווה כסף. צרכן שביטל עסקה שבעטיה היה זכאי לאחריות מורחבת, יאבד את זכאותו לאחריות זו.

10. החברה רשאית, לפי שיקול דעתה הבלעדי, לבטל או לשנות את המבצע או חלקים ממנו בכל עת ולעדכן את התקנון בהתאם. כמו כן, החברה רשאית, לפי שיקול דעתה המוחלט והבלעדי, לבטל את המבצע בכל עת, והודעה על כך תפורסם באתר האינטרנט של החברה.

11. מבלי לגרוע מהאמור לעיל, כל תקלה או שיבוש שמקורם בכוח עליון, מלחמה, פיגועים, שביתה וכיו”ב, או אירועים שאינם תלויים בחברה, לא ייחשבו להפרה של תקנון זה ולא יזכו את הצרכן בכל סעד, זכות או תרופה.

12. המבוא וההגדרות לתקנון זה מהווים חלק בלתי נפרד ממנו. השימוש בלשון זכר הוא לצרכי נוחות בלבד; התקנון מתייחס לשני המינים.